Kan desværre kun råde folk til at holde sig langt væk fra epoq. Vi bestilte slutningen af sidste år et køkken og blev lovet der ville gå 5-7 uger. Idag har vi et halvt færdigt køkken stående med ridser i nogle skabslåger og en del mangler. Mange af de aftaler løsninger vi troede vi havde aftalt er ikke gældende da de er indgået med en sælger der ikke længre er ansat, hvilket vi ikke fik at vide men forklarede hvorfor vi i lang tid ikke kunne komme i kontakt med nogen. Pt afventer vi et ny byggemøde i en ny afdelling. Vi har fået at vide at montørene har inspiceret køkkenet ( som blev sat op mens vi var på ferie ) og der ingen ridser her var så det kan ikke være dem. Ved ikke om vi har haft indbryd eller andet der gør vi har fået ridser i skabene mens vi var væk ????
Bordpladen er sat forkert op der er som lovet ikke blevet lavet en løsning så vasken bliver sat så den passer med vinduet. Nu kommer halvdelen af vasken til at være ved vinduet hvilket kommer til at se meget mærkeligt ud. Nogen af de ting ekstra ting der fulgte med fik vi ikke før jeg tog ud i butikken endnu engang for at klage og her mødte den første kompetente medarbejder som er studerende men arbejder der som studiejob. Epoq og elgiganten er utrolig søde og forstående når vi taler med dem i telefonen men der er ingen der tager ansvar eller kommer med løsninger.
Er der nogen der har erfaring med at få købet annulleret hos epoq og der ved refunderet sine penge ?