Vi har købt et køkken fra Aubo i Aalborg.
Vi har fået en meget fin betjening og køkkenet kom som lovet. Vi skulle have leveret et højskab til 2 indbygningsovne og fik at vide, at skabet var uden bagplade.

Da køkkenet kom, var der bagplade på højskabet til ovnene, så min mand måtte selv stå og bore huller i pladerne for at lave ventilation. Desuden var hyldeafstanden forkert i forhold til ovnenes højde.

Da bordpladen var lagt på, viste det sig at væggen var skæv og vi måtte til at bestille lister i matchende materiale som bordpladen. Listerne kommer fra Horn bordplader og vi venter stadig på dato for levering.

Vi har valgt at få vores opvaskemaskine op i højden, og den står midt imellem en lang bordplade på næsten 4,5 meter, en løsning de ikke havde set før. Super god løsning som vi er meget glade for. Det betyder desværre, at der ikke er plads til de hængsler som fulgte med til at fastgøre bordpladen ovenpå opvaskemaskinen, med det resultat at bordpladen rykker sig fri fra væggen. Resultatet er, at vores ellers meget lydløse opvaskemaskine ikke er så lydløs alligevel!
Frontpladen til opvaskemaskinen blev leveret som en standard 70 cm. plade. Men lågen kunne ikke åbnes uden at gå imod skuffen under opvaskemaskinen. Der blev bestilt en ny i str. 69 cm. og den venter vi også på endnu – ingen melding om leveringsdato.

Da der er en finish fejl på bordpladen til opvaskemaskinen skal Horn bordplader komme og udbedre fejlen. vi har fået et brev, hvor de skriver at de kommer ved lejlighed, når de er i området. Nu skriver vi den 31. marts og de har ikke gjort sig den ulejlighed at informere os om en dato for, hvornår vi kan få udbedret fejlen. Det betyder nemlig, at min mand ikke kan fastgøre bordpladen, før de har været der. Nu har de jo også fået deres penge, så det betyder ikke så meget, at vi skal vente…… Virkelig dårlig service og information fra Horn bordplader.

Alle vores hårde hvidevarer har vi bestilt hos El24.dk og hvilken service fra dette firma. Vi modtog et køleskab med transportskade på fronten. Lynhurtig korrespondance og information om, hvornår skaden blev udbedret. Montøren var på kursus i en uge, hvorefter han ville komme ud til os. Det gjorde han og indenfor 14 dage efter henvendelsen var sagen ude af verden. Et firma som er gode til at informere sine kunder og som leverer til tiden. De kan være med på både pris og serviceniveau.

Vi er glade for vores Aubo køkken, men det trækker gevaldigt ned, at det skal tage så lang tid at få udbedret tingene, eller i det hele taget få noget information om hvornår der sker noget. Vi har fortrudt, at vi gav dem alle pengene efter modtagelse. Måske tingene så lidt anderledes ud, hvis de manglede en del af betalingen?