Warning: Undefined array key "HTTPS" in /var/www/kostumeguiden.dk/kokkenkob.dk/wp-config.php on line 21
Kommentarer til: Sort Eg http://www.kokkenkob.dk/kokkenmaerker/sort-eg/ En verden af muligheder Wed, 22 Jun 2011 12:16:00 +0000 hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.9.4 Af: Helle http://www.kokkenkob.dk/kokkenmaerker/sort-eg/#comment-1410 Wed, 22 Jun 2011 12:16:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/sort-eg/#comment-1410 Odense. Hos en der hed Vivi – hun er sgu skrap til det der.

Helle

]]>
Af: Niels http://www.kokkenkob.dk/kokkenmaerker/sort-eg/#comment-1409 Wed, 22 Jun 2011 12:14:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/sort-eg/#comment-1409 Tillykke med dit ny køkken.

I hvilken Designa afdeling har du købt? Kigger nemlig selv på Designa, men som det ses af anden tråd har vi ikke haft de allerbedste oplevelser endnu med mærket

]]>
Af: Helle http://www.kokkenkob.dk/kokkenmaerker/sort-eg/#comment-1408 Wed, 22 Jun 2011 10:33:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/sort-eg/#comment-1408 Hej alle

Er lige færdig med at få installeret mit køkken.

Valgte et Designa.

Der er sorte kanter på hylder m.m. så det er RIGTIG flot.

Designas personale har været extrem professionlle, dygtige og har hold alle aftale og dead-lines. Jeg har også købt hvidevare genenm dem – til en pris jeg ikke selv kunne få. Og da der var en fejl på tørretumbler og en plade til ovnen – klarede de reklamation hurtig og effektivt. Vi har købt køkken og bryggers – samt alt i hvidevarer hos dem.

Fantastisk service. Varmeste anbefalinger.

]]>
Af: Preben Kjær http://www.kokkenkob.dk/kokkenmaerker/sort-eg/#comment-1262 Tue, 01 Mar 2011 11:12:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/sort-eg/#comment-1262 Som jeg skrev…så har såvel finer som folie sine fordele og ulemper – men for at svare på dit spørgsmål: Ja, mener bestemt finer er ‘godt nok’. Fronter er lavet til ‘almindelig køkkenbrug’ – forstået på den måde at de jo naturligvis har en hvis form for modstanddygtighed overfor ridser og hakker…men ja, får du lavet en ‘ordentlig’ skramme vil den ‘ikke-sorte’ plade som fineren er limet på komme til syne….men mener du skal være usandsynlig ‘dygtig/uheldig’ for at det vil ske…

]]>
Af: Helle http://www.kokkenkob.dk/kokkenmaerker/sort-eg/#comment-1261 Tue, 01 Mar 2011 11:06:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/sort-eg/#comment-1261 Nå ja – det er selvfølgelig en mulgihed.

]]>
Af: Søren T. http://www.kokkenkob.dk/kokkenmaerker/sort-eg/#comment-1260 Tue, 01 Mar 2011 11:04:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/sort-eg/#comment-1260 Med en sort sprit tusch kan man faktisk komme langt 🙂

Det virker fint hjemme ved os, for der vil selvfølgelig komme lidt ridser hist og pist.

]]>
Af: Helle http://www.kokkenkob.dk/kokkenmaerker/sort-eg/#comment-1259 Tue, 01 Mar 2011 10:33:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/sort-eg/#comment-1259 Mange tak for deffinitionen.

Så finer skulle være ‘godt nok’. Hvad når der komme hakker i? Så kan man vel se den plade det er pålimet – og den kan som jeg så forstår det været pålimet på en plade der ikke er sort.

]]>
Af: Preben Kjær http://www.kokkenkob.dk/kokkenmaerker/sort-eg/#comment-1258 Tue, 01 Mar 2011 10:24:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/sort-eg/#comment-1258 Hej Helle – ja, både og…. forstået på den måde at jeg tvivler på (Kender i hvert tilfælde ikke umiddelbart nogen på det danske marked) at du kan få leveret massive indfarvede ge-fronter. Filmen du bekriver er det jeg ‘kalder’ folie…fåes også i en mere simpel udgave – der hedder det melamin. Finer er derimod en skive af ægte egetræ som er pålimet en spån eller mdf-plade, der typisk er kantet med en massiv ege-kant og indfarvet så du får dit sorte-eg visuelt…
Hilsen
Tvis køkkener, Ribe

Preben

]]>
Af: Helle http://www.kokkenkob.dk/kokkenmaerker/sort-eg/#comment-1257 Tue, 01 Mar 2011 10:19:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/sort-eg/#comment-1257 Indfarvet træ. Ikke finer.

For mig er finer – noget film der er lagt oven på et eller andet stykke træ – men måske har jeg misforstået noget.

]]>
Af: Preben Kjær http://www.kokkenkob.dk/kokkenmaerker/sort-eg/#comment-1256 Tue, 01 Mar 2011 10:10:00 +0000 https://kokkenkob.pt.tinx.dk/erfaringer/sort-eg/#comment-1256 Hvad snakker du så om Helle ?

]]>